nama saya Nur Munirah bermaksud cahaya bersinar...slm perkenalan ('',)
Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, April 29, 2010

JUS QASEH KEKANDA
Harga Sabah/Sarawak : RM 76.90
Harga Semenanjung : RM 71.90

Minuman herba bertenaga istimewa dengan gabungan makanan sunnah seperti madu, zaitun, tiin, kurma, za'faran, habbatus sauda', air zam-zam dan berbagai herba terpilih seperti gingko biloba, sireh dan guarana khusus untuk kesihatan dan kekuatan dalaman dan luaran lelaki. Membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrien dan zat penting. Dihasilkan dengan piawaian Amalan Pengilangan Islamik untuk memelihara kesucian rohani produk. Kehebatan yang pasti terasa !

JUS QASEH ADINDA
Harga Sabah/Sarawak : RM 76.90
Harga Semenanjung : RM 71.90

Minuman herba bertenaga istimewa dengan gabungan makanan sunnah seperti madu, zaitun, tiin, kurma, za'faran, habbatus sauda', air zam-zam dan berbagai herba terpilih seperti gingko biloba, sireh dan pegaga khusus untuk kesihatan dan kekuatan dalaman dan luaran wanita. Membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrien dan zat penting. Dihasilkan dengan piawaian Amalan Pengilangan Islam untuk memelihara kesucian rohani produk. Kehebatan yang pasti terasa !

>>Perincian

ANA CERDAS
Harga Sabah/Sarawak : RM 60.00
Harga Semenanjung : RM 55.00

Ana Cerdas mengandungi garam mineral seperti Potassium Fosfat, Magnesium Fosfat, Natrium Fosfat dan Ferum Fosfat yang berfungsi membantu sel-sel otak menjalankan proses biokimia otak serta membawa oksigen ke seluruh badan untuk menambahkan kecekapan mental dan tenaga.

SMART KIDS HONEY BLEND
Harga Sabah/Sarawak : RM 69.90
Harga Semenanjung : RM 64.90

Campuran madu asli, ekstrak kismis, ekstrak kurma, habbatus sauda', ginkgo biloba dan badam. Mengandungi anti oksidan dan sejumlah galian, vitamin dan asid amino yang membantu membekalkan tenaga dan menyumbangkan oksigen kepada sel otak serta nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan. Sesuai untuk kanak-kanak, remaja dan dewasa.

>>

No comments:

Post a Comment

erti doa Solat Sunat Dhuha

¸. ♥ titipan doa solat Dhuha Ya ALLAH..sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikkannya adalah kecantikanMu,... keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu Ya ALLAH,jika rezekiku masih di langit, turunkanlah..dan jika di dalam bumi keluarkanlah..jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh dekatkanlah.. Berkat waktu Dhuha, kecantikan, keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.. Amin..Ya Rabbal Alamin..